Hoe kan ik mijn bankrekeningnummer wijzigen?
De makkelijkste en snelste manier om je bankrekeningnummer in je Nederlandse Loterij account te wijzigen, is door in te loggen op je account en bij je profiel je bankrekeningnummer zelf aan te passen. Snel zelf regelen? Log in op je account.
Indien je geen toegang hebt tot je account en je het bankrekeningnummer in je Nederlandse Loterij account wilt wijzigen, vragen we je een e-mail te sturen met de volgende gegevens:
- Mail naar consumentenprivacy@nederlandseloterij.nl onder vermelding van "wijzigen bankrekeningnummer".
- Verstuur deze e-mail vanaf het e-mailadres dat wij van jou kennen. Zo weten wij zeker dat de aanvraag van jou afkomstig is.
- Vermeld in deze e-mail de volgende gegevens:
-Je naam
-Postcode en huisnummer
-Geboortedatum
-De naam van de bank van je huidige rekeningnummer
-De laatste 5 cijfers van je huidige rekeningnummer
-Je nieuwe bankrekeningnummer
-De datum waarop jij wilt dat de IBAN wijziging ingaat (Indien je geen ingangsdatum opgeeft, dan laten wij jouw IBAN wijziging 5 werkdagen na de bevestiging ingaan)
Let op: Als je je rekeningnummer niet wijzigt via het webformulier in je account en je hebt nog saldo in je wallet staan, dan wordt dat uitbetaald naar het huidige rekeningnummer. Na de uitbetaling wijzigen wij je rekeningnummer. Lees er hieronder meer over.
Weten of je nu saldo hebt in je wallet? Log in en bekijk je saldo hier.
Helaas ervaren wij op dit moment een technisch probleem, waardoor het doorvoeren van een nieuw rekeningnummer veel tijd kost. Je ontvangt binnen 15 werkdagen een reactie van ons.