Uitleg over het ontvangen van e-mailberichten

Wat kun je verwachten als de checkbox aangekruist staat?

1. E-mailnieuwsbrieven
Wij houden je graag op de hoogte van onze spellen en onze aanbiedingen. Wij vragen je daarom of wij jou gepersonaliseerde reclame mogen sturen per e-mail. Deze vraag stellen wij onder andere bij registratie van een nieuw Nederlandse Loterij account en bij het kopen van 1 of meerdere loten.Soortgelijke spellen:
  • Als de checkbox voor acties van Staatsloterij aangekruist staat, dan kan je per e-mail reclame van Staatsloterij ontvangen.
  • Als de checkboxen van bijvoorbeeld Staatsloterij en Lotto aangekruist staan, dan kan je per e-mail reclame ontvangen over zowel Staatsloterij als Lotto.
  • Wil je maar van één spel aanbiedingen ontvangen? Pas het aan in je account:
    Naar jouw communicatievoorkeuren.
2. Aanbiedingen die precies aansluiten bij je interesses
Hierbij maken wij gebruik van jouw klantprofiel (profiling). Het klantenprofiel is gebaseerd op gegevens die wij van jou hebben zoals gebruik van onze websites, je deelname aan onze kansspelen en andere informatie die wij op basis van contact met je verkrijgen.
3. Advertenties op social media
Wij kunnen je e-mailadres ook gebruiken om advertenties te tonen op verschillende social media-platforms. Door jouw e-mailadres te delen met een social media-platform, kan dat platform gepersonaliseerde advertenties tonen aan jou of aan andere gebruikers. Voorbeelden van social media-platforms zijn Facebook en Instagram. Om jouw privacy optimaal te waarborgen, delen we je e-mailadres alleen in versleutelde vorm. Op deze manier komt het sociale media-platform jouw e-mailadres niet te weten als je niet met hetzelfde e-mailadres geregistreerd staat bij het sociale media-platform.Wil je wel reclame per e-mail ontvangen, maar niet dat wij jouw e-mailadres delen met social media-platforms? Controleer dan de communicatievoorkeuren in jouw account. Daar kun je de checkbox voor reclame via social media aan- of uitzetten. Let op: zelfs als deze checkbox uit staat, kun je nog steeds onze reclame te zien krijgen op social media. Dit is dan algemene reclame die het social media-platform plaatst en niet meer de gepersonaliseerde reclame op basis van jouw e-mailadres.4. Beheer jouw communicatievoorkeuren
Jij houdt de controle over al jouw communicatievoorkeuren. In jouw online Nederlandse Loterij account kun je te allen tijde jouw voorkeuren aanpassen per spel. Zo kun je je eenvoudig aan- en afmelden voor gepersonaliseerde aanbiedingen per e-mail. Houd er rekening mee dat je niet meer geïnformeerd zal worden over speciale (abonnee) acties, als je je afmeldt voor onze aanbiedingen.Naar jouw communicatie voorkeuren.Meer informatie over hoe wij jouw gegevens gebruiken, vind je terug in ons privacy statement.