Wat kun je verwachten als de checkbox aangekruist staat?
1. Telefonische aanbiedingen
Wij houden je graag op de hoogte van onze spellen en onze aanbiedingen. Wij vragen daarom of wij jou gepersonaliseerd aanbod mogen doen per telefoon. Deze vraag stellen wij onder andere bij registratie van een nieuw Nederlandse Loterij account en bij het kopen van 1 of meerdere loten.
Soortgelijke spellen:
- Als de checkbox voor acties van Staatloterij aangekruist staat, dan kan je gebeld worden over Staatsloterij.
- Als de checkboxen van bijvoorbeeld Staatsloterij en Lotto aangekruist staan, dan kan je gebeld worden over zowel Staatsloterij als Lotto.
- Wil je maar van één spel aanbiedingen ontvangen? Pas het aan in je account:
Naar jouw communicatievoorkeuren.
2. Aanbiedingen die precies aansluiten bij je interesses
Hierbij maken wij gebruik van jouw klantprofiel (profiling). Het klantenprofiel is gebaseerd op gegevens die wij van jou hebben zoals gebruik van onze websites, je deelname aan onze kansspelen en andere informatie die wij op basis van contact met je verkrijgen.
3. Beheer jouw communicatievoorkeuren
Jij houdt de controle over al jouw communicatievoorkeuren. In jouw online Nederlandse Loterij account kun je te allen tijde jouw voorkeuren aanpassen per spel. Zo kun je zelf bepalen of je telefonisch benaderd wilt worden met aanbiedingen. Houd er rekening mee dat je niet meer geïnformeerd zal worden over speciale (abonnee) acties, als je je afmeldt voor onze aanbiedingen.
Naar jouw communicatie voorkeuren.
Meer informatie over hoe wij jouw gegevens gebruiken, vind je terug in ons privacy statement.