-
-
Het is voor Nederlandse Loterij belangrijk dat accountgegevens up-to-date zijn. Zo voorkom je dat je eventueel belangrijke communicatie mist of dat er vertraging is bij de uitkering van prijzen. Door nu je gegevens te controleren en/of aan te vullen, maak je gratis kans op een prijzenpot van €35.000.
-
Wanneer je jouw accountgegevens controleert, wijzigt en/of aanvult (indien nodig), verdien je winkansen voor de gratis trekking van het prijzenpakket t.w.v. €35.000. Hoe meer informatievelden compleet zijn, hoe meer winkansen je krijgt (maximaal 9). Informatievelden die een winkans opleveren herken je aan het groene icoontje bij het betreffende veld. Uiteraard hoef je niets te wijzigen als alle gegevens correct zijn. Let op: je doet mee voor de prijzenpot zodra je op de button “Bevestigen” hebt geklikt.
-
Er zijn 9 velden die ingevuld moeten zijn om het maximumaantal winkansen te krijgen: je voornaam, achternaam, geslacht, postcode, huisnummer, initialen, IBAN, telefoonnummer en e-mailadres. De accountgegevens die meedoen als winkans zijn te herkennen aan een groene of grijze omranding en met een additioneel groen of grijs icoontje.
-
Je krijgt per correct ingevuld veld één winkans, met een maximum van 9 winkansen. Als jouw gegevens al goed staan, dan hoef je niets aan te passen, maar om deel te nemen, moet je nog wel klikken op de button “Bevestigen”.
-
De totale prijzenpot bedraagt €35.000 en bestaat uit 2 hoofdprijzen van €10.000, 10 prijzen van €1.000 en 50 prijzen van €100.
-
Wanneer je inlogt op je account, zie je aan het groene icoontje direct welke gegevens nog ontbreken of aangevuld moeten worden. Had je jouw gegevens al compleet ingevuld? Controleer dan of ze nog kloppen.
-
De actie loopt van 17 maart t/m 30 april 2025.
-
Ja, je kunt je gegevens tot en met 30 april 2025 zo vaak aanpassen als je wilt. Wil je je IBAN en/of e-mailadres wijzigen, log dan in via nederlandseloterij.nl/inloggen en ga naar Mijn Profiel. Of neem contact op met Klantenservice via 070 - 550 0818 (te bereiken van maandag tot en met vrijdag tussen 9:00 en 18:00 uur). Let op: alleen de gegevens die op 1 mei 2025 in je account staan worden gebruikt en bepalen hoeveel winkansen je hebt. Als jouw gegevens in de velden reeds correct zijn, hoef je niets aan te passen. Extra aanpassingen hebben geen effect op de winkansen.
-
Na afloop van de actie worden alle aanmeldingen en winkansen verzameld en vindt er een trekking plaats door de trekkingscommissie. Er worden in totaal 62 verschillende winnaars getrokken.
-
Winnaars ontvangen persoonlijk bericht via e-mail of telefoon. Zorg er daarom voor dat je contactgegevens kloppen.
-
Nee, deelname is volledig gratis. Je hoeft alleen je gegevens te controleren en indien nodig aan te vullen of te wijzigen.
-
Je gegevens worden alleen gebruikt volgens onze privacyverklaring en worden niet gedeeld met derden voor commerciële doeleinden.
-
Controleer of je de juiste gegevens invoert (zoals een geldig e-mailadres of IBAN). Blijft het probleem zich voordoen? Neem dan contact op met onze Klantenservice door te bellen naar 070 - 550 0818, te bereiken van maandag tot en met vrijdag tussen 9:00 en 18:00 uur.
-
Ja, je kunt ook meedoen via een banner op de website van een van onze spellen. Als je een account hebt, kun je via de website achter deze banner inloggen, je gegevens controleren en je via de button ‘Bevestigen’ aanmelden om mee te doen.
-
Nee, je kunt slechts één keer deelnemen per account. Je kunt voor 1 mei 2025 wel meerdere keren je gegevens controleren, wijzigen en bevestigen.
-
Je kunt meedoen als je een Nederlandse Loterij account hebt of aanmaakt en je je vóór 1 mei 2025 via de pagina van deze actie hebt aangemeld.
-
Ja, maar hoe meer velden met een groen icoontje je hebt ingevuld, hoe meer winkansen je krijgt (met een maximum van 9).
-
Je mist mogelijk belangrijke updates en aanbiedingen, maar je deelname aan deze actie wordt hierdoor niet beïnvloed.
-
Je geboortedatum, IBAN (rekeningnummer) en/of e-mailadres zijn bij deze actie niet te wijzigen. Wil je toch je IBAN en/of je e-mailadres wijzigen, log dan in via nederlandseloterij.nl/inloggen en ga naar Mijn Profiel. Of neem contact op met onze Klantenservice door te bellen naar 070 - 550 0818, te bereiken van maandag tot en met vrijdag tussen 9:00 en 18:00 uur. Ook als er iets niet klopt aan je geboortedatum.
-
Heb je een Nederlandse Loterij account, maar moet je die nog activeren? Ga naar het spel van jouw keuze en klik bovenaan de pagina op de “Inloggen” knop. Nu zal je de mogelijkheid hebben om in te loggen. In hetzelfde scherm staat een link “Inloggegevens vergeten?”. Klik op die link en doorloop de vervolgstappen om je account te activeren.
-
Op het inlogscherm staat een link “Inloggegevens vergeten”. Klik op die link en doorloop de vervolg stappen. De link waarmee een nieuw wachtwoord kan worden aangemaakt is 30 minuten geldig. Je ontvangt per e-mail een bevestiging van de wijziging van het wachtwoord.
-
Je gebruikersnaam is het e-mailadres waarmee je bij Nederlandse Loterij bekend bent. Op dit e-mailadres heb je de uitnodiging ontvangen om je gegevens te controleren. Lukt het niet om met je e-mailadres in te loggen? Neem dan contact met ons op via telefoonnummer 070 – 550 0818, te bereiken van maandag tot en met vrijdag tussen 9:00 en 18:00 uur.
-
Heb je de wachtwoord resetmail opgevraagd met het e-mailadres waarop je de uitnodiging hebt ontvangen om je gegevens te verrijken? Controleer de spam- of ongewenste e-mailmap. Vind je het hier ook niet terug? Neem dan contact met ons op via telefoonnummer 070 – 550 0818, te bereiken van maandag tot en met vrijdag tussen 9:00 en 18:00 uur.
-
Vanuit je account bij ‘Wallet & Transacties’ kun je eenvoudig geld uitbetalen naar je rekening. Het minimumbedrag om uit te betalen is €0,01.
-
Via jouw account kan je vanuit de wallet het bedrag kiezen dat je wilt laten uitbetalen naar jouw IBAN. Afhankelijk van jouw bank kan het tot 5 werkdagen duren voor het bedrag wordt bijgeschreven.
-
Voordat we geld uitbetalen op je bankrekening willen we zeker weten dat je 18 jaar of ouder bent. Dit kun je bevestigen met iDIN. Het is heel eenvoudig en duurt maar 2 minuten. Meer informatie over iDIN vind je hier.
-
Saldo kan alleen uitbetaald worden als je via iDIN hebt aangetoond minimaal 18 jaar te zijn. Ook is het van belang dat het juiste bankrekeningnummer in je account staat. Daarna kan je saldo vanaf € 0,01 geheel of gedeeltelijk laten uitbetalen.
-
Wil je dat gewonnen prijzen aan je wallet worden toegevoegd, dan kun dit aanpassen in jouw account. Ga naar “Profiel & Instellingen” en vervolgens naar “Instellingen voor uitkeren”. Hier kun je dit vervolgens eenvoudig zelf omzetten naar je wallet.
-
Check even in je account naar welk IBAN het bedrag is overgemaakt. De overboeking kan tot 5 werkdagen duren. Heb je na 5 werkdagen het bedrag nog niet ontvangen? Neem dan contact met ons op via telefoonnummer 070 – 550 0818, te bereiken van maandag tot en met vrijdag tussen 9:00 en 18:00 uur.
-
Hiervoor ga je in je account naar ‘mijn profiel’ naar ‘verwijder mijn gegevens’. Lukt dit niet, ga dan naar nederlandseloterij.nl/privacy-verzoeken, hier vind je alle informatie.
-
Wij verzoeken je om contact met ons op te nemen via telefoonnummer 070 – 550 0818, te bereiken van maandag tot en met vrijdag tussen 9:00 en 18:00 uur. Wij zullen er dan voor zorgen dat er geen berichten meer worden gestuurd.
-
Door deel te nemen aan deze actie verdien je winkansen voor de gratis trekking van het prijzenpakket t.w.v. €35.000. Bij de trekking doe je mee op basis van winkansen, niet op basis van loten. Hoe meer velden in jouw account compleet zijn, hoe meer winkansen (maximaal 9) je krijgt. Je doet automatisch mee met je winkansen zodra je op de button “Bevestigen” hebt geklikt.